- Tämä tapahtuma on mennyt.
Webinaari: Miten analysoida asiakaspalvelun kohtaamisia tekoälyn avulla?
09.2.2024 klo 09:00 - 10:00
Free
Webinaari 9.2.2024 KLO 9-10
Kokonaisvaltaista ymmärrystä asiakaskohtaamisista
Miten analysoida asiakaspalvelun kohtaamisia tekoälyn avulla?
- Tiedätkö, millaisiin puheluihin yrityksenne asiakaspalvelijat käyttävät aikaansa?
- Tai miten iso vaikutus tällä tiedolla on koko liiketoiminnan kehittämiseen?
- Entä tiedätkö, mitä on häiriökysyntä ja kuinka sitä voi vähentää?
Tervetuloa webinaariin, jossa asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan kehittämisen kokeneet asiantuntijat keskustelevat aiheen tiimoilta. Kuulet myös, miten tekoälyn avulla analysoidaan asiakaskohtaamisia ja viedään puheludatan hyödyntäminen kokonaan uudelle tasolle ilman manuaalista tiedon keräämistä.
Webinaarissa mukana
Jani Jokela
COO
Aiwo Digital
Jenni Jokiperä
Director, Customer Experience
Enreach
Titta-Liisa Luoma
Director, Customer Service
Terveystalo
Tiedot
- Päivämäärä:
- 09.2.2024
- Aika:
- 09:00 - 10:00
- Hinta:
- Free
- Kotisivu:
- https://www.enreach.fi/fi/enreach-aiwo-webinaari