Tekoäly sijoituksena: Miten hyödyntää tekoälyä tehokkaasti asiakaspalvelussa?

webinaari

Tekoäly sijoituksena: Miten hyödyntää tekoälyä tehokkaasti asiakaspalvelussa? Tervetuloa webinaariin 23.5. klo 9 – 10. Haluatko oppia, miten tekoäly tehostaa asiakaspalvelua? Kiinnostaako sinua, miten järjestää tietoturva-asiat tekoälyn hyödyntämisessä? Entä miten varmistat,...

Vapaa pääsy

Haluaisitko kuulla lisää?

Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.

Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Jätä yhteydenottopyyntö