Tervetuloa Asiakaskokemuspäivään 28.11. Pikku-Finlandiaan Helsingissä! Tämä yhden päivän supertapahtuma yhdistää aikaisemmat #Kohtaamisia- ja Yhteys-tapahtumat, tarjoten entistä inspiroivamman kokonaisuuden. Tapahtumassa käsitellään muun muassa asiakaskokemuksen mittaamista ja analysointia, asiakaslähtöistä palvelumuotoilua, digitaalisen asiakaskokemuksen kehittämistä, henkilöstön roolia asiakaskokemuksen parantamisessa, asiakaskokemuksen johtamista ja strategiaa sekä asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan yhdistämistä. Tapahtuma sopii erinomaisesti yritysjohtajille, markkinointi- ja asiakaspalveluammattilaisille sekä kaikille, jotka haluavat...
Kalenteri / Tapahtumat
ma
ma |
ti
ti |
ke
ke |
to
to |
pe
pe |
la
la |
su
su |
---|---|---|---|---|---|---|
0 tapahtumat,
|
1 tapahtuma,
-
790€ |
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
1 tapahtuma,
-
Effective use of ChatGPT 4.0 and its add-ons can significantly save you time and improve your productivity, allowing you to focus on what’s important and delegate routine tasks to AI. You will also learn how ChatGPT can also help you develop creative ideas and solutions. Welcome to a webinar where you will learn how to...
Free |
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
1 tapahtuma,
-
Ensin oli Freshdesk Omnichannel, nyt on Freshworks Customer Service Suite! Erinomaiseen suosion saavuttanut Freshdesk Omnichannel on ollut erittäin suosittu monikanavainen asiakaspalvelujärjestelmä. Freshdesk Omnichannel oli yksi ensimmäisistä asiakaspalvelujärjestelmistä, jotka AIDOSTI yhdistivät eri kanavista saapuvat yhteydenotot yhteen asiakaspalvelijan käyttöliittymään sekä mahdollisti suomalaisten teleoperaattoripalveluiden hyödyntämisen osana omnichannel-asiakaspalvelua*. Nyt on aika esitellä täysin uusi Freshworks Customer Service Suite! Freshworks... |
2 tapahtumat,
AI Business Day 2023 -tapahtuma on kiehtova tutkimusmatka, jonka aikana kuulet esimerkkejä siitä, miten eri yritykset ovat ottaneet tekoälyn osaksi arkeaan jatkuvasti muuttuvassa liiketoimintaympäristössä. Tapahtumassa näet eri yritysten käyttöönottamia tekoälysovelluksia ja kuulet, kuinka niitä sovelletaan käytännön tilanteissa. Puheenvuorojen jälkeiset pöytäryhmäkeskustelut tarjoavat ainutlaatuisen tilaisuuden keskustella aiheesta muiden osallistujien kanssa. AI Business Day tarjoaa osallistujille uusia näkemyksiä...
590€
-
Tervetuloa mukaan webinaariin, jossa opit, miten saat mm. ChatGPT:stä sekä Bardista parhaimman potentiaalin käyttöösi. Webinaarin jälkeen olet sisäistänyt, miten voit ohittaa AI-työkalujen suurimmat keinotekoiset rajoitukset ja selkeimmät heikkoudet. Opit myös miten saat eri työkalujen tehokkaimman prosessointikyvyn aktivoitua. Pureudumme myös parhaimpiin käyttöstrategioihin sekä -prosesseihin, joita hyödyntämällä voit nostaa työtehokkuutesi ja tuottavuutesi totaalisen uudelle tasolle, ilman kompromisseja....
Free |
0 tapahtumat,
|
1 tapahtuma,
-
Tervetuloa maksuttomaan webinaariin Asiakaspolun tuki asiakaskokemuksen kehittämiseen! Webinaarissa syvennytään asiakaspolkuun ja sen vaiheisiin. Asiakkaan kokemus palvelutuottajasta ei muodostu vain ostetun palvelun käyttämisen pohjalta vaan siihen vaikuttaa merkittävästi jo käyttöä edeltävä yhteistoiminta. Asiakaskokemus on paremmalla pohjalla, kun palveluntuottaja pystyy asiakaspolun alusta lähtien eri vaiheissa tukemaan asiakkaan omaa toimintaa, ymmärtäen ja ennakoiden mitä asiakas tarvitsee. Hyvä palveluntuottaja... |
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|