Tekoäly asiakaskokemuksen uudistaja Miten tekoälyä voidaan hyödyntää maksimaalisesti säilyttäen samalla inhimillinen kosketus asiakaspalvelussa. ILMOITTAUDU MUKAAN SEMINAARIIN Tervetuloa Scandic Helsinki HUBiin (Annankatu 18) aamupäivän seminaariin tiistaina 9.4.2024 inspiroitumaan ja kuulemaan asiantuntijapuheenvuoroja sekä asiakkaidemme kokemuksia tekoälyagenteista, ääniohjauksen hyödyistä, GenAI:n tuomista mahdollisuuksista sekä kanavastrategiasta ja sen hallinnoinnista Front AI:n reChanneld-ratkaisun avulla. Ohjelma: 8:00-9:00 Aamiainen tarjolla 9:00-9:10 Tilaisuuden avaus...
Kalenteri / Tapahtumat
ma
ma |
ti
ti |
ke
ke |
to
to |
pe
pe |
la
la |
su
su |
---|---|---|---|---|---|---|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
1 tapahtuma,
-
Free |
0 tapahtumat,
|
2 tapahtumat,
-
Digihumaus 2024 Helsinki, Ravintola Töölö / webinaari Tule mukaan julkishallinnon digitalisaation huipputapahtumaan! Digihumaus-seminaari kokoaa 11.4.2024 yhteen yhteiskuntamme digitalisaatiosta ja sen edistämisestä kiinnostuneet toimijat ja asiantuntijat. Tilaisuuden teemana on ”Suomi ikääntyy ja monimuotoistuu”. Tänä vuonna Digihumauksessa pohdimme seuraavien kysymysten kautta, millaisiin digitalisaation trendeihin ja muutoksiin meidän tulisi yhteiskuntana valmistautua: Kuinka väestön ikääntyminen ja monimuotoisuus vaikuttavat digitalisaatioon?...
Free
-
Roskilde municipality: Serving the people through voice BoostAI Academy The 11th April from 14.00-14.45 EET Imagine that you have built a chatbot but that your users still prefer to pick up the phone and call your contact center when they need help. There are many ways to solve this, and sometimes it makes sense to...
Free |
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
1 tapahtuma,
-
Tervetuloa webinaariin: Kriittinen ajattelu asiakaspalvelussa! Kriittinen ajattelu on alati monimutkaistuvassa maailmassa yhä tärkeämpi kansalaistaito. Se sopii myös erinomaiseksi työkaluksi työelämän haasteisiin. Tässä webinaarissa tutustutaan ihmisen järkeilyn luontaisiin toimintaperiaatteisiin ja siihen, miten kriittinen ajattelu eroaa siitä. Johdannon jälkeen siirrytään asiakaspalvelun maailmaan; miten ihmisen ajattelun luontaiset vinoumat ja puutteet ilmenevät arkisissa vuorovaikutustilanteissa ja miten niitä voidaan ratkoa...
Free |
0 tapahtumat,
|
1 tapahtuma,
-
Tukiäly asiakaspalvelussa - Miten aloittaa tekoälyn hyödyntäminen asiakaspalvelussa? to 18.4. klo 9.00 Tekoäly on aihe, joka herättää juuri nyt paljon keskustelua. Teknologia menee aimo harppauksia eteenpäin ja tarjonta tuntuu monipuolistuvan nopeammin kuin koskaan aikaisemmin. Tekoälyä tarjotaan ratkaisuksi moneen asiaan, eikä varmasti täysin perusteettomasti. Viime aikoina otsikoihin on noussut useita Klarnan kaltaisia menestystarinoita. Ei siis ihme,...
Free |
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
2 tapahtumat,
-
Are you ready for the AI era in Salesforce? Join Sofigate webinar where we explore the intersection of Salesforce and AI. Our CRM experts Marko Saarinen and Heidi Valleala as well as Jussi Starck from Salesforce will guide you through the most essential AI capabilities and steps how to get started in the Salesforce environment....
Free
-
The CX Paradigm shift: Safe and controlled Generative AI Tuesday, 23 April 2024 at 4:00PM CEST | 10:00AM ET Rasmus Hauch Henry Vaage Iversen Nena van As Jens Steno Last updated 16 April 2024 Generative AI is revolutionizing customer service, but 80% of CEOs find that its inherent risks and uncertainty make it difficult to...
Free |
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|
0 tapahtumat,
|