- This event has passed.
Kriittinen ajattelu asiakaspalvelussa webinaari
16.4.2024 klo 13:00 - 14:00
FreeTervetuloa webinaariin: Kriittinen ajattelu asiakaspalvelussa!
Kriittinen ajattelu on alati monimutkaistuvassa maailmassa yhä tärkeämpi kansalaistaito. Se sopii myös erinomaiseksi työkaluksi työelämän haasteisiin. Tässä webinaarissa tutustutaan ihmisen järkeilyn luontaisiin toimintaperiaatteisiin ja siihen, miten kriittinen ajattelu eroaa siitä. Johdannon jälkeen siirrytään asiakaspalvelun maailmaan; miten ihmisen ajattelun luontaiset vinoumat ja puutteet ilmenevät arkisissa vuorovaikutustilanteissa ja miten niitä voidaan ratkoa kriittisen ajattelun keinoin. Webinaari tarjoaa aiheeseen pintaraapaisun, ja keinoja sekä tiedonlähteitä omatoimiseen jatkoperehtymiseen.
Webinaariasiantuntija
Katso myös
- Asiakaspalvelupäivän webinaari: Osallistumisen merkitys palveluiden ja toimintatapojen kehittämisessä
- Asiakaskokemuspäivä 2024
- Asiakaspalvelun osaamispolku
Webinaarin järjestäjät
Wave erinomaisen asiakaspalvelun puolesta
Wave on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailut Vuoden asiakaspalvelu ja henkilökilpailu, koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattitapahtumia. Järjestämme myös Suomen suosituimman asiakaspalvelutempauksen, yhteisöllisen Asiakaspalveluviikon.
Ota yhteyttä Wave-jäsenyydestä tai osta suoraan Oppiasta ja liitä organisaatiosi asiakaspalvelun ammatilliseen verkostoon!
Wakaru on osaamistalo, jonka ammattilaiset auttavat vahvalla kokemuksellaan asiakkaitaan onnistumaan. Tarjoamme vuosien kokemuksella parhaita käytäntöjä asiakkaiden liiketoiminnan ja henkilöstön jatkuvan kehittämisen tueksi. Asiakasyrityksemme lukeutuvat Suomen top 100 suurimpiin yrityksiin. Vuosittain valmennamme lähes 3 000 ammattilaista palvelujohtamisen ja projektijohtamisen edelläkävijöiksi ja järjestämiimme tapahtumiin osallistuu 4 500 ammattilaista. Asiakastyytyväisyytemme on korkea – lähes 100 % asiakkaistamme suosittelisi palveluitamme myös kollegalleen. Olemme sertifioitu ja hyväksytty koulutusorganisaatio (ATO, Authorized Training Organisation).
Wakaru @LinkedIn