Asiakaspalvelu 2030 – Älykästä, ennakoivaa ja inhimillistä
Asiakaspalvelu vuonna 2030 ei ole enää pelkkä tukifunktio – se on asiakkaan arkea tukeva, ennakoiva ja yksilöllinen palvelukokemus….
Asiakaspalvelu vuonna 2030 ei ole enää pelkkä tukifunktio – se on asiakkaan arkea tukeva, ennakoiva ja yksilöllinen palvelukokemus….
4. maaliskuuta 2025, Clarion, Ruoholahti Salesforce Agentforce Service Summit 2025 kokosi yhteen noin 150 asiantuntijaa eri toimialoilta keskustelemaan…
Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.
Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.