Ladataan Tapahtumat
  • Tämä tapahtuma on mennyt.

« Kaikki Tapahtumat

FrontAI & BoostAi: Jättiloikka asiakaspalvelun tuottavuudessa – Generatiivisella AI:lla ja asiakkaiden tuuppauksella automaatiokanaviin tehot uusille tasoille

16.11.2023 klo 08:00 - 12:30

Vapaa pääsy

Tervetuloa Scandic Helsinki HUBiin (Annankatu 18) aamupäivän seminaariin torstaina 16.11.2023 inspiroitumaan ja kuulemaan asiantuntijapuheenvuoroja ja asiakkaidemme kokemuksia keskustelevasta tekoälystä, GenAI:n tuomista hyödyistä sekä kanavastrategiasta ja sen hallinnoinnista Front AI:n reChanneld-ratkaisun avulla.

Ohjelma
Klo 8-9 aamiainen tarjolla
Klo 9-9.10 tilaisuuden avaus, Jari Annala
Klo 9.10-9.40 Kielimalleja keittiössä: Käytännön kokemuksia LLM:n hyödyntämisestä Muru-botin kehityksessä, Pekka Rantamoijanen, Head of Customer Experience, Valio
Klo 9.40-10.10 How does Generative AI transform customer service automation, Henry Vaage Iversen, Co-Founder & COO, Boost.ai
Tauko
Klo 10.30-11 Saavuta 80% itsepalveluaste – Näin asiakkaiden tuuppaus asiakaspalvelun automaatiokanaviin toimii käytännössä, Matti Toivonen, CXO, Front AI
Klo 11-11.30 Demopisteet
• Demopiste 1 – Miten rakennan chatbotin pikavauhtia GenAI:ta hyödyntäen
• Demopiste 2 – Näin rakentuu reChanneld-kanavahallinta

Klo 11.30-12.30 Lounas

Aamiaisseminaari on kutsuvieraillemme maksuton. Paikkoja on rajoitetusti, varaa omasi heti.

Lisätietoja tapahtumasta saat Marko Vanhatalolta, p. +358 400 582 456 marko.vanhatalo@front.ai.

Haluaisitko kuulla lisää?

Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.

Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Jätä yhteydenottopyyntö