Ladataan Tapahtumat
  • Tämä tapahtuma on mennyt.

« Kaikki Tapahtumat

TietoEvry: Kutsu asiakastilaisuuteen: AI tehostaa asiakaspalvelua – miten sen hyödyt saa parhaiten käyttöön?

16.11.2023 klo 16:00 - 19:00

Vapaa pääsy

Hei!

Tervetuloa 16.11.2023 klo: 16:00 alkaen Keilaniemeen kuulemaan kokemuksia generatiivisen tekoälyn hyödyntämisestä sekä suurten kielimallien käytöstä asiakaspalvelussa ja sovellusten kehittämisessä.

Aloitamme illan yhteisellä ruokailulla, joten pääset vaihtamaan kuulumisia kollegoiden kanssa rennoissa merkeissä ja kokeilemaan demostandeillä LLM-ominaisuuksia keskustelevassa tekoälyssä, testaamaan Tietoevry Meeting Solution verkkoneuvottelu- ja ajanvarausratkaisua, sekä näkemään Genesys Cloud Contact Centerin älykkäitä AI-ominaisuuksia.

Illan kattauksessa huippuasiantuntijoita tekoälyratkaisuiden etulinjasta

Illan puhujina kuulemme Teppo Kuismaa Vaisala XWeatherilta, Boost.ai:n Henry Vaage Iversenia, Tietoevry Createn Mikel Echegoyenia sekä AI-asiantuntijoita KEHA-keskukselta.

Teppo avaa, miten Vaisala hyödyntää tekoälyä globaalissa asiakaspalvelussa ja tuo mielenkiintoisia näkökulmia tekoälyn hyödyntämisen mahdollisuuksiin.

KEHA-Keskuksen AI-asiantuntijoiden kanssa kerromme käytännön kokemuksia keskustelevan tekoälyn käytöstä ja generatiivisen tekoälyn käyttöönotosta julkisissa palveluissa. Kuulemme millaista asiantuntijan arki keskustelevan tekoälyn kehittämisessä ja ylläpidossa on ja miten KEHA-Keskus on valjastanut tekoälyratkaisuja auttamaan asiakkaita julkishallinnon palveluissa.

Tietoevry Createn Mikel Echegoyen jakaa kokemuksiaan käyttötapauksista, sudenkuopista, huolenaiheista ja mahdollisuuksista, joita AI tarjoaa.

Boost.ai CCO Henry Vaage Iversen kertoo miten Boost.ai ja sen asiakkaat ovat ottaneet generatiivisen tekoälyn päivittäiseen käyttöön auttamaan asiakaspalvelun asiantuntijoita ja loppuasiakkaita.

>>> Ilmoittaudu mukaan!

Jos sinulla on kysymyksiä, voit lähettää niitä etukäteen sähköpostitse mikko.tavi@tietoevry.com ja vastaamme niihin tilaisuudessa. Myös muissa asioissa saa olla yhteydessä!

Nähdään Keilaniemessä!

Ystävällisin terveisin,

Mikko Tavi
Head of Customer Service Area Solutions
Tietoevry Create

Tiedot

Päivämäärä:
16.11.2023
Aika:
16:00 - 19:00
Hinta:
Vapaa pääsy
Kotisivu:
https://www.tietoevry.com/fi/tapahtumat/2023/ai-tehostaa-asiakaspalvelua---miten-sen-hyodyt-saa-parhaiten-kayttoon/

Haluaisitko kuulla lisää?

Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.

Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Jätä yhteydenottopyyntö