Ladataan Tapahtumat
  • Tämä tapahtuma on mennyt.

« Kaikki Tapahtumat

Mikä asiakaspalvelussa on rikki ja miten lähdet korjaamaan? AIWO – HUMM

14.3.2024 klo 09:00

Vapaa pääsy

Mikä asiakaspalvelussa on rikki ja miten lähdet korjaamaan?


Thu, Mar 14, 2024 9:00 AM – 10:00 AM EET

Tule kuulemaan torstaina 14.3. klo 9, kun maamme johtavat asiakaspalvelun asiantuntijat Jani Jokela (Aiwo Digital) ja Petri Widgrén (Humm) käyvät läpi konkreettisten casejen avulla, miten ymmärrys nykytilasta rakennetaan ja miten sen pohjalta saatu ymmärrys viedään käytäntöön.
Webinaarissa käydään läpi ainakin seuraavia asioita:
  • Mitä on häiriökysyntä ja miten siitä pääsee eroon? 
  • Miten asiakaspalvelun kustannus lasketaan yksittäisen kohtaamisen tasolle?
  • Miten tekoälyä voi hyödyntää asiakaspalvelukysynnän vähentämisessä?
  • Mitä nykytilasta täytyy ymmärtää, jotta tilannetta voi parantaa?
  • Mitä tehdään, kun nykytila on ymmärretty?
  • Miten asettaa tavoitteet muutokselle?
  • Miten muutosta seurataan ja miten siihen reagoidaan?

Lähetämme ilmoittautuneille myös tallenteen, joten kannattaa ilmoittautua vaikka ajankohta olisikin haastava. Webinaari on maksuton, eikä sido sinua mihinkään. Lämpimästi tervetuloa linjoille, ilmoittaudu mukaan.

Tiedot

Päivämäärä:
14.3.2024
Aika:
09:00
Hinta:
Vapaa pääsy
Tapahtuma tagia:
,
Kotisivu:
https://register.gotowebinar.com/register/9145187302001049948?source=link

Tapahtumapaikka

webinaari

Haluaisitko kuulla lisää?

Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.

Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Jätä yhteydenottopyyntö