Ladataan Tapahtumat
  • Tämä tapahtuma on mennyt.

« Kaikki Tapahtumat

Esittely- ja infotilaisuus: Vuoden asiakaspalvelukilpailu

15.3.2024 klo 09:00 - 10:00

Vapaa pääsy

Tervetuloa webinaariin: Esittely- ja infotilaisuus – Vuoden asiakaspalvelukilpailu!

Tule kuuntelemaan, mikä on Vuoden asiakaspalvelukilpailu ja miten kilpailuun osallistuminen tapahtuu. Kilpailu on suunnattu kaikille asiakaspalvelufunktioille. Webinaarissa kerromme, millaisille organisaatioille kilpailu sopii ja miksi kannattaa osallistua. Webinaarissa näytämme myös, miten helposti teet kilpailuarviointia.

Webinaarissa vastaamme kysymyksiin:
– Mitä hyötyä kilpailusta on
– Millainen on kilpailun arviointi
– Kenelle kilpailu sopii
– Miten kilpailuun voi osallistua

Lisäksi näytämme, miten helppoa kilpailuun osallistuminen on!

Vuoden asiakaspalvelukilpailu
Vuonna 2023 uudistunut kilpailu antaa toimintaansa kehittäville asiakaspalvelutoiminnoille niiden ansaitsemaa arvostusta ja näkyvyyttä, sekä tukea eri metodien ja huimaa vauhtia kehittyvien teknologioiden hyödyntämisestä laadukkaan asiakaskokemuksen tuottamisessa. Hyvin organisoitu asiakaspalvelutyö on myös työhyvinvointiteko, sillä tämä toiminto jos mikä on täynnä palkitsevia, merkityksellisiä ja arvoa tuottavia kohtaamisia.

Kilpailun järjestää Wakarun Wave asiakaspalveluverkosto yhteistyössä QualityDeskin kanssa. Kilpailun arviointiasteikko perustuu laajalti modernia asiakaspalvelua huomioivaan COPC-standardiin. Osallistujat suorittavat itsearviointiosuuden QualityDeskin työvälineellä, jonka data jää osallistujaorganisaation omaan käyttöön.

Webinaariasiantuntija
Johanna Rakemaa toimii Wakarulla liiketoimintajohtajana ja vastaa Wakarulla osaamisen kehittämisen palveluista ja Wave asiakaspalveluverkoston toiminnasta. Johannalla on pitkä kokemus asiakaskokemuksen sekä liiketoiminnan kehittämisestä.

Wave erinomaisen asiakaspalvelun puolesta
Wave on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailut Vuoden asiakaspalvelu ja henkilökilpailu, koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattitapahtumia. Järjestämme myös Suomen suosituimman asiakaspalvelutempauksen, yhteisöllisen Asiakaspalveluviikon.

Haluaisitko kuulla lisää?

Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.

Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Jätä yhteydenottopyyntö