Asiantuntijat

Saammeko esitellä asiakaspalvelun kehittämisen ammattilaisemme, jotka saavat kehitysprojektisi onnistumaan

Kaikilla asiantuntijoillamme on vähintään 15+ vuoden kokemus asiakaspalvelun kehittämisestä. Kokenut ja osaava henkilöstö on ollut ja tulee olemaan menestyksemme kulmakivi. Asiantuntijoidemme vahva asiakaspalvelun kehittämisen asiantuntijuus yhdistettynä rautaisiin projektinvetotaitoihin varmistaa, että meidän kanssa onnistut asiakaspalvelusi kehitysprojekteissa.

Ota rohkeasti yhteyttä Artoon ja Mikaan tai lähetä yhteystietosi oheisella lomakkeella, niin keskustellaan tarkemmin sinun organisaatiosi asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun tilanteesta ja kehitystarpeista. Tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita kehityshankkeisiinne, vaikkei yhteistyö meidän kanssa jatkuisikaan alkukeskusteluita pidemmälle tällä kertaa.

Voit myös lukea blogistamme, millaisia havaintoja ja kokemuksia meille on kertynyt asiakaspalvelun kehitys- ja digitalisointiprojekteista – toivottavasti saat myös niistä ideoita oman organisaatiosi asiakaspalvelun kehityshankkeisiin.

Et varmasti tule katumaan, että otit meihin yhteyttä!

Mika Hakanen CEO

Asiakaspalveluarkkitehti

+358 400 831 771
mika.hakanen@firstgoal.fi

Mikalla on yli 25 vuoden kokemus
asiakaspalvelun kehitys ja tukitehtävistä. Erikoisosaamisalueena on liiketoiminnan ja tekniikan yhdistäminen asiakaspalvelun näkökulmasta.

Lue Mikan haastattelu

First Goal Oy Arto Koponen

Arto Koponen Partner

Asiakaspalveluarkkitehti

+358 40 546 6678
arto.koponen@firstgoal.fi

Artolla on yli 25 vuoden kokemus
asiakaspalvelutoiminnasta ja teknologia-ratkaisuista. Erikoisosaamisalueena on
asiakaspalveluorganisaatioiden
operatiivisen toiminnan kehittäminen
(asiakaspalvelustrategia ja –roadmap).

Lue Arton haastattelu

Juuso Ihalainen

Hankejohtaja

+358 44 757 4000
juuso.ihalainen@firstgoal.fi

Juusolla on noin 20 vuoden kokemus
erilaisista ICT-palvelukokonaisuuksista. Erikoisosaamisalueena ovat kokonaisvaltaiset asiakaspalveluratkaisut
ja loppukäyttäjäpalvelut.

Lue Juuson haastattelu

Petri Salminen

Liiketoiminta-arkkitehti

+358 400 520 678
petri.salminen@firstgoal.fi

Petrillä on yli 25 vuoden kokemus
asiakkuudenhallinnasta ml. CX- ja CRM-teknologiat. Erikoisosaamisalueena
ovat asiakas- ja työntekijäkokemuksen
parantaminen sekä liiketoiminta-prosessien tehostaminen.

Lue Petrin haastattelu

Jarmo Airamo

Asiakaskokemusarkkitehti

+358 400 439 033
jarmo.airamo@firstgoal.fi

Jarmolla on yli 20 vuoden kokemus
asiakaspalvelun kehitys- ja ylläpitotehtävistä. Erikoisosaamisalueena
ovat asiakaspalvelun resurssisuunnittelu- ja raportointiasiantuntijatehtävät.

Lue Jarmon haastattelu

Jukka Vuoksinen

Ohjelmistosuunnittelija

+358 40 524 0700
jukka.vuoksinen@firstgoal.fi

Jukalla on yli 30 vuoden kokemus
ohjelmistojen suunnittelusta, koodauksesta ja ylläpidosta. Erikoisosaamis-alueena ovat teleoperaattoreiden erilaisten kehityshankkeiden tekniset asiantuntijatyöt.

Lue Jukan haastattelu

Anniina Valtonen

Liiketoiminta-arkkitehti

+358 44 055 2130
anniina.valtonen@firstgoal.fi

Anniinalla on 15 vuoden kokemus asiakkuuksien hallinnasta, CRM-järjestelmistä ja vahva palo asiakaspalveluliiketoiminnnan kehittämiseen. Erikoisosaamisalueena: CRM asiakaspalvelussa, Agile Enterprise, Team Coaching ja Service design.

Lue Anniinan haastattelu

Pasi Huhtala

Myyntijohtaja ja Liiketoiminta-arkkitehti

+358 44 330 7377
pasi.huhtala@firstgoal.fi

Pasilla on yli 15 vuoden kokemus asiakkuuksien hallinnan ratkaisujen toteuttamisesta ja ylläpidosta. Erikoisosaamisalueena erilaiset CRM-teknologiat ja niihin liittyvät integraatiot sekä asiakaskokemuksen parantaminen.

Lue Pasin haastattelu

Milla Turunen

Milla Turunen

graafinen suunnittelija

milla.turunen@firstgoal.fi

Millan erikoisalueena on dokumentaatioiden ja esitysten visualisointi eri asiakasprojekteissa hyödyntäen moderneja graafisen suunnittelun työkaluja.

Lue Millan haastattelu

Sami Haanpää

LIIKENTOIMINTA-ARKKITEHTI

sami.haanpaa@firstgoal.fi

Samilla on 25 vuoden kokemus asiakkaan puolella asiakaspalvelun kehittämisestä. Hän hallitsee niin kokonaiskuvat, prosessien suunnittelun kuin hyvän mittaroinnin. CRM ja asioidenhallinta on Samin erityisosaamisaluetta.

Lue Samin haastattelu