• Keskusteleva tekoäly käyttöön kahdessa viikossa – Case: Moi Mobiili

    webinaari

    Keskusteleva tekoäly käyttöön kahdessa viikossa Case: Moi Mobiili   Webinaari järjestetään 20.3.2024 klo: 15:00 alkaen. Tervetuloa keskiviikkona 20.3.2024 klo 15.00-15:40 kuulemaan, miten teleoperaattori Moi Mobiili otti keskustelevan tekoälyn käyttöönsä asiakaspalvelunsa tueksi, ja millaisia hyötyjä palvelun käytöstä on havaittu ensimmäisten kuukausien aikana. Webinaarissa Moi Mobiilin toimitusjohtaja Petri Lahtinen avaa syitä keskustelevan tekoälyn käyttöönoton taustalla ja kertoo, millaisia...

    Ilmainen
  • Freshworks Generative AI in Service and support

    webinaari

    Revolutionizing service and support  Exploring the possibilities of generative AI in 2024 to help boost agent productivity, improve organizational efficiency, and raise ROI. Featured guest speaker from Forrester Date: March 20, 2024 Time: 09:00 PST | 12:00 EST | 16:00 GMT Venue: Virtual

    Ilmainen
  • Webinaari: Tekoäly liiketoiminnan arvonluojana

    webinaari

    Tekoäly on ollut viimeaikojen kuumin puheenaihe – eikä ihme. Mutta mitä konkreettista arvoa tekoäly tuo liiketoiminnalle? Entä mihin kaikkeen tekoälyä voisi hyödyntää liiketoiminnan arjessa? Torstaina 21.3. klo 13-14 järjestettävässä webinaarissa eri alojen asiantuntijat jakavat kokemuksiaan ja vinkkejään tekoälyn hyödyntämisestä liiketoiminnan kehityksessä sekä siitä, miten löytää sopivat käyttökohteet tekoälylle. Ilmoittaudu Paneelissa mukana: Teemu Vidgren, COO, Microsoft...

    Ilmainen
  • Asioinnin mahdollisuudet tekoälyn aikakaudella: näin saat datan kuntoon ja hyödynnät sen potentiaalin

    webinaari

    Webinaari 26.3.2024 klo 9–10. Tekoäly on yksi suurimmista megatrendeistä, jotka muokkaavat tulevaisuuden liiketoimintaa ja asiakaskokemusta. Mutta mitä tekoäly edellyttää yrityksiltä, jotka haluavat hyödyntää sitä asiakasrajapinnassa? Vastaus on yksinkertainen: laadukasta dataa. Datan laatu on avain onnistumiseen – jos data on epätarkkaa, puutteellista tai virheellistä, tekoäly ei pysty tuottamaan luotettavia ja hyödyllisiä tuloksia. Tekoäly ei kuitenkaan ole...

    Ilmainen
  • Tekoäly asiakaskokemuksen uudistaja -seminaari

    Scandic Helsinki HUB Annankatu 18, Helsinki

    Tekoäly asiakaskokemuksen uudistaja Miten tekoälyä voidaan hyödyntää maksimaalisesti säilyttäen samalla inhimillinen kosketus asiakaspalvelussa. ILMOITTAUDU MUKAAN SEMINAARIIN Tervetuloa Scandic Helsinki HUBiin (Annankatu 18) aamupäivän seminaariin tiistaina 9.4.2024 inspiroitumaan ja kuulemaan asiantuntijapuheenvuoroja sekä asiakkaidemme kokemuksia tekoälyagenteista, ääniohjauksen hyödyistä, GenAI:n tuomista mahdollisuuksista sekä kanavastrategiasta ja sen hallinnoinnista Front AI:n reChanneld-ratkaisun avulla. Ohjelma: 8:00-9:00 Aamiainen tarjolla 9:00-9:10 Tilaisuuden avaus...

    Ilmainen
  • Digihumaus 2024 – julkishallinnon digitalisaation huipputapahtuma

    Ravintola Töölö, Helsinki / Webinaari Runeberginkatu 14-16, Helsinki, Suomi

    Digihumaus 2024 Helsinki, Ravintola Töölö / webinaari Tule mukaan julkishallinnon digitalisaation huipputapahtumaan! Digihumaus-seminaari kokoaa 11.4.2024 yhteen yhteiskuntamme digitalisaatiosta ja sen edistämisestä kiinnostuneet toimijat ja asiantuntijat. Tilaisuuden teemana on ”Suomi ikääntyy ja monimuotoistuu”. Tänä vuonna Digihumauksessa pohdimme seuraavien kysymysten kautta, millaisiin digitalisaation trendeihin ja muutoksiin meidän tulisi yhteiskuntana valmistautua: Kuinka väestön ikääntyminen ja monimuotoisuus vaikuttavat digitalisaatioon?...

    Ilmainen
  • BoostAI Academy Live session Roskilde municipality: Serving the people through voice

    webinaari

    Roskilde municipality: Serving the people through voice BoostAI Academy The 11th April from 14.00-14.45 EET Imagine that you have built a chatbot but that your users still prefer to pick up the phone and call your contact center when they need help. There are many ways to solve this, and sometimes it makes sense to...

    Ilmainen
  • Kriittinen ajattelu asiakaspalvelussa webinaari

    webinaari

    Tervetuloa webinaariin: Kriittinen ajattelu asiakaspalvelussa! Kriittinen ajattelu on alati monimutkaistuvassa maailmassa yhä tärkeämpi kansalaistaito. Se sopii myös erinomaiseksi työkaluksi työelämän haasteisiin. Tässä webinaarissa tutustutaan ihmisen järkeilyn luontaisiin toimintaperiaatteisiin ja siihen, miten kriittinen ajattelu eroaa siitä. Johdannon jälkeen siirrytään asiakaspalvelun maailmaan; miten ihmisen ajattelun luontaiset vinoumat ja puutteet ilmenevät arkisissa vuorovaikutustilanteissa ja miten niitä voidaan ratkoa...

    Ilmainen
  • Tukiäly asiakaspalvelussa – verkkotapahtuma 18.4.

    webinaari

    Tukiäly asiakaspalvelussa - Miten aloittaa tekoälyn hyödyntäminen asiakaspalvelussa? to 18.4. klo 9.00 Tekoäly on aihe, joka herättää juuri nyt paljon keskustelua. Teknologia menee aimo harppauksia eteenpäin ja tarjonta tuntuu monipuolistuvan nopeammin kuin koskaan aikaisemmin. Tekoälyä tarjotaan ratkaisuksi moneen asiaan, eikä varmasti täysin perusteettomasti. Viime aikoina otsikoihin on noussut useita Klarnan kaltaisia menestystarinoita. Ei siis ihme,...

    Ilmainen
  • Sofigate webinar – Ready for the AI era in Salesforce?

    webinaari

    Are you ready for the AI era in Salesforce? Join Sofigate webinar where we explore the intersection of Salesforce and AI. Our CRM experts Marko Saarinen and Heidi Valleala as well as Jussi Starck from Salesforce will guide you through the most essential AI capabilities and steps how to get started in the Salesforce environment....

    Ilmainen
  • Boost AI webinar: Safe and controlled Generative AI

    webinaari

    The CX Paradigm shift: Safe and controlled Generative AI Tuesday, 23 April 2024 at 4:00PM CEST | 10:00AM ET Rasmus Hauch Henry Vaage Iversen Nena van As Jens Steno Last updated 16 April 2024 Generative AI is revolutionizing customer service, but 80% of CEOs find that its inherent risks and uncertainty make it difficult to...

    Ilmainen

Haluaisitko kuulla lisää?

Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.

Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Jätä yhteydenottopyyntö