Asiakaspalvelun organisointi: Asiantuntijatyötä oman työn ohessa vai oma yksikkö?
Jokainen yritys kohtaa haasteen, kun on aika optimoida organisaation asiakaspalvelumalli vastaamaan asiakkaiden muuttuneita tarpeita. Yksi keskeinen kysymys on:…
Jokainen yritys kohtaa haasteen, kun on aika optimoida organisaation asiakaspalvelumalli vastaamaan asiakkaiden muuttuneita tarpeita. Yksi keskeinen kysymys on:…
NPS-indeksi on suosituimpia tapoja seurata asiakastyytyväisyyttä ja -uskollisuutta, joka tutkitusti tuottaa yritykselle suoraan euroissa mitattavaa etua. Net Promoter…
Asiakaskontaktien ensiratkaisuaste (englanniksi First Contact Resolution eli FCR) on tärkeä suorituskykymittari asiakaspalveluorganisaatioissa. Ensiratkaisuaste mittaa sitä, kuinka usein asiakkaan…
Salesforcen vuosittainen Dreamforce-asiakastapahtuma San Franciscossa on nyt takana, ja kaikki ”Dreamforce-keltanokan” keskeiset havainnot ja suositukset löytyvät tästä. Eniten…
Useimmat asiakaskokemuksen ja -palvelun kanssa työtä tekevät tuntevat asiakastyytyväisyyden ja -uskollisuuden mittarit nimeltä NPS, C-SAT ja CES. Gartner…
Mitä olikaan monikanavainen asiakaspalvelu? Monelle tulevat mieleen asiakaspuhelut, sähköpostit ja chatit, joiden hoitaminen on työllistävää ja kallista hommaa,…
Asiakas haluaa palvelua helposti itselleen soveltuvilla kanavilla itselleen sopivaan aikaan. Monikanavainen asiakaspalvelu pyrkii tarjoamaan vastauksia näihin toiveisiin –…
Useiden eri tutkimusten mukaan hyvä asiakaskokemus ja -palvelu kasvattavat parissa vuodessa yrityksen liikevaihtoa jopa 5⎼10 prosenttia. Asiakaspalvelun laadulliseen…
Kotiväki pyysi loman jälkeen uusia blogikirjoituksia, mutta reppu oli tyhjä. Se johtui varmasti siitä, että golfkentällä erkaannuin digitalisaation…
Asiakaspalvelun kehittäminen ja digitalisointi on korkealla usean organisaation prioriteettilistalla, sillä hyvä asiakaskokemus ja -tyytyväisyys sekä tehokas 24/7-asiakaspalvelutoiminta ovat…
Ei enempää artikkeleita
Ei enempää artikkeleita
Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.
Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.