Tekoälyratkaisut asiakaspalvelussa – Kokeile näitä kolmea!
Tekoälyn käyttö asiakaspalvelussa voi parantaa asiakaskokemusta ja operatiivista tehokkuutta, mutta kaikki kokeilut eivät onnistu. Wave’n asiakaspalveluviikolla järjestimme tekoälyn…
Tutustu asiantuntijoidemme näkemyksiin digitaalisesta asiakaspalvelusta ja poimi talteen oivaltavia ideoita oman organisaatiosi asiakaspalvelun kehittämiseen.
Valitse haluamasi kategoria:
Tekoälyn käyttö asiakaspalvelussa voi parantaa asiakaskokemusta ja operatiivista tehokkuutta, mutta kaikki kokeilut eivät onnistu. Wave’n asiakaspalveluviikolla järjestimme tekoälyn…
Asiakaspalveluliiketoiminnan kehitysprojektit voivat ajautua umpisolmuun, ja silloin herää kysymys: Mistä apua kehitysprojektiin? First Goal on asiantunteva ja teknologiariippumaton…
Nykyajan organisaatioissa menestyksen avaimet piilevät yhteistyössä ja osallistavassa kehittämisessä. Mutta miten urheilumaailman joukkuehenkeä ja päivittäistä sitoutumista voisi soveltaa…
Onko yrityksesi kilpailutukset raskaita ja usein tehottomia? Kilpailutusprosessi voi olla suuri resurssisyöppö, jos tavoitteet eivät ole selkeät. Neuvottelumenettely…
Asiakaspalveluviikon tärkeys ja merkitys yrityksellemme Osallistumme innolla Waven lokakuussa järjestämään #asiakaspalveluviikko24-kampanjaan kuten aikaisempinakin vuosina. Asiakaspalveluviikko tarjoaa erinomaisen tilaisuuden…
80 % projekteista epäonnistuu – yhä edelleen. Generatiivisen tekoäly, ja ylipäätään tekoäly, buumin kukkiessa määrä ei ainakaan ole pienentynyt. Onnistuneissa projekteissa on muutamia lainalaisuuksia, joita ei kannata jättää välistä, oli projekti kuinka pieni tai ketterä tahansa. Tässä niistä neljä.
Asiakaspalvelussa tekoäly tarjoaa merkittäviä mahdollisuuksia tehostaa prosesseja, parantaa asiakaskokemusta ja optimoida kustannuksia. Tämä artikkeli tarjoaa kattavan katsauksen siihen,…
Jokainen yritys kohtaa haasteen, kun on aika optimoida organisaation asiakaspalvelumalli vastaamaan asiakkaiden muuttuneita tarpeita. Yksi keskeinen kysymys on:…
Vuonna 2024 asiakaspalvelun menestystekijöitä ovat: Tässä artikkelissa syvennymme siihen, miten voit ottaa asiakaspalvelun trendit haltuun ja muuttaa asiakaspalvelusi…
First Goal on tehnyt monikanavaisen asiakaspalvelun kehitysprojekteja sadoille eri asiakkaille aina vuodesta 2007 lähtien. Puhelin on säilyttänyt asemansa…
Ei enempää artikkeleita
Ei enempää artikkeleita
Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.
Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.