• Mikä asiakaspalvelussa on rikki ja miten lähdet korjaamaan? AIWO – HUMM

    webinaari

    Mikä asiakaspalvelussa on rikki ja miten lähdet korjaamaan? Thu, Mar 14, 2024 9:00 AM - 10:00 AM EET Tule kuulemaan torstaina 14.3. klo 9, kun maamme johtavat asiakaspalvelun asiantuntijat Jani Jokela (Aiwo Digital) ja Petri Widgrén (Humm) käyvät läpi konkreettisten casejen avulla, miten ymmärrys nykytilasta rakennetaan ja miten sen pohjalta saatu ymmärrys viedään käytäntöön. Webinaarissa...

    Ilmainen
  • Webinaari: ChatGPT:n perusteet ja tulevaisuuden suuntaviivat

    webinaari

    Oletko jo kuullut ChatGPT:stä ja miettinyt, mistä siinä on kyse? Ja varsinkin miten voisit sitä hyödyntää ammatillisesti? Entä mihin sitä ei ole suositeltavaa käyttää? Mietityttääkö sinua kenties ChatGPT:n tulevaisuus organisaatioissa? Jos vastasit kyllä edellisen kappaleen kysymyksiin, on tämä webinaari suunnattu juuri sinulle. Webinaarissa käymme läpi ChatGPT:n perusteet, sen keskeisimmät hyödyntämiskohteet sekä mahdollisia tulevaisuuden kehityspolkuja organisaatioiden...

    Ilmainen
  • Esittely- ja infotilaisuus: Vuoden asiakaspalvelukilpailu

    webinaari

    Tervetuloa webinaariin: Esittely- ja infotilaisuus – Vuoden asiakaspalvelukilpailu! Tule kuuntelemaan, mikä on Vuoden asiakaspalvelukilpailu ja miten kilpailuun osallistuminen tapahtuu. Kilpailu on suunnattu kaikille asiakaspalvelufunktioille. Webinaarissa kerromme, millaisille organisaatioille kilpailu sopii ja miksi kannattaa osallistua. Webinaarissa näytämme myös, miten helposti teet kilpailuarviointia. Webinaarissa vastaamme kysymyksiin: - Mitä hyötyä kilpailusta on - Millainen on kilpailun arviointi -...

    Ilmainen
  • Kielimalleista Copiloteihin – Microsoftin AI

    webinaari

    Maaliskuun AI-klubissa sukelletaan syvälle Microsoftin AI-pinoon. Tule linjoille ja ota haltuun, miten voit hyödyntää tekoälyn tarjoamia mahdollisuuksia ja viedä yrityksesi tai projektisi seuraavalle tasolle! 🚀 Käymme läpi kaiken, mitä Microsoftin AI portfoliosta pitää tietää: Opit, mitä Copilotit ovat ja miten ne toimivat, kuinka voit laajentaa Copilotin toimintaa käyttämään esim. muita datalähteitä ja plugareita, ja milloin...

    Ilmainen
  • Keskusteleva tekoäly käyttöön kahdessa viikossa – Case: Moi Mobiili

    webinaari

    Keskusteleva tekoäly käyttöön kahdessa viikossa Case: Moi Mobiili   Webinaari järjestetään 20.3.2024 klo: 15:00 alkaen. Tervetuloa keskiviikkona 20.3.2024 klo 15.00-15:40 kuulemaan, miten teleoperaattori Moi Mobiili otti keskustelevan tekoälyn käyttöönsä asiakaspalvelunsa tueksi, ja millaisia hyötyjä palvelun käytöstä on havaittu ensimmäisten kuukausien aikana. Webinaarissa Moi Mobiilin toimitusjohtaja Petri Lahtinen avaa syitä keskustelevan tekoälyn käyttöönoton taustalla ja kertoo, millaisia...

    Ilmainen
  • Freshworks Generative AI in Service and support

    webinaari

    Revolutionizing service and support  Exploring the possibilities of generative AI in 2024 to help boost agent productivity, improve organizational efficiency, and raise ROI. Featured guest speaker from Forrester Date: March 20, 2024 Time: 09:00 PST | 12:00 EST | 16:00 GMT Venue: Virtual

    Ilmainen
  • Webinaari: Tekoäly liiketoiminnan arvonluojana

    webinaari

    Tekoäly on ollut viimeaikojen kuumin puheenaihe – eikä ihme. Mutta mitä konkreettista arvoa tekoäly tuo liiketoiminnalle? Entä mihin kaikkeen tekoälyä voisi hyödyntää liiketoiminnan arjessa? Torstaina 21.3. klo 13-14 järjestettävässä webinaarissa eri alojen asiantuntijat jakavat kokemuksiaan ja vinkkejään tekoälyn hyödyntämisestä liiketoiminnan kehityksessä sekä siitä, miten löytää sopivat käyttökohteet tekoälylle. Ilmoittaudu Paneelissa mukana: Teemu Vidgren, COO, Microsoft...

    Ilmainen
  • Asioinnin mahdollisuudet tekoälyn aikakaudella: näin saat datan kuntoon ja hyödynnät sen potentiaalin

    webinaari

    Webinaari 26.3.2024 klo 9–10. Tekoäly on yksi suurimmista megatrendeistä, jotka muokkaavat tulevaisuuden liiketoimintaa ja asiakaskokemusta. Mutta mitä tekoäly edellyttää yrityksiltä, jotka haluavat hyödyntää sitä asiakasrajapinnassa? Vastaus on yksinkertainen: laadukasta dataa. Datan laatu on avain onnistumiseen – jos data on epätarkkaa, puutteellista tai virheellistä, tekoäly ei pysty tuottamaan luotettavia ja hyödyllisiä tuloksia. Tekoäly ei kuitenkaan ole...

    Ilmainen
  • Tekoäly asiakaskokemuksen uudistaja -seminaari

    Scandic Helsinki HUB Annankatu 18, Helsinki

    Tekoäly asiakaskokemuksen uudistaja Miten tekoälyä voidaan hyödyntää maksimaalisesti säilyttäen samalla inhimillinen kosketus asiakaspalvelussa. ILMOITTAUDU MUKAAN SEMINAARIIN Tervetuloa Scandic Helsinki HUBiin (Annankatu 18) aamupäivän seminaariin tiistaina 9.4.2024 inspiroitumaan ja kuulemaan asiantuntijapuheenvuoroja sekä asiakkaidemme kokemuksia tekoälyagenteista, ääniohjauksen hyödyistä, GenAI:n tuomista mahdollisuuksista sekä kanavastrategiasta ja sen hallinnoinnista Front AI:n reChanneld-ratkaisun avulla. Ohjelma: 8:00-9:00 Aamiainen tarjolla 9:00-9:10 Tilaisuuden avaus...

    Ilmainen
  • Digihumaus 2024 – julkishallinnon digitalisaation huipputapahtuma

    Ravintola Töölö, Helsinki / Webinaari Runeberginkatu 14-16, Helsinki, Suomi

    Digihumaus 2024 Helsinki, Ravintola Töölö / webinaari Tule mukaan julkishallinnon digitalisaation huipputapahtumaan! Digihumaus-seminaari kokoaa 11.4.2024 yhteen yhteiskuntamme digitalisaatiosta ja sen edistämisestä kiinnostuneet toimijat ja asiantuntijat. Tilaisuuden teemana on ”Suomi ikääntyy ja monimuotoistuu”. Tänä vuonna Digihumauksessa pohdimme seuraavien kysymysten kautta, millaisiin digitalisaation trendeihin ja muutoksiin meidän tulisi yhteiskuntana valmistautua: Kuinka väestön ikääntyminen ja monimuotoisuus vaikuttavat digitalisaatioon?...

    Ilmainen
  • BoostAI Academy Live session Roskilde municipality: Serving the people through voice

    webinaari

    Roskilde municipality: Serving the people through voice BoostAI Academy The 11th April from 14.00-14.45 EET Imagine that you have built a chatbot but that your users still prefer to pick up the phone and call your contact center when they need help. There are many ways to solve this, and sometimes it makes sense to...

    Ilmainen

Haluaisitko kuulla lisää?

Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.

Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Jätä yhteydenottopyyntö