• Zendesk CX Trends 2024 online event

    Asiakaspalvelun trendit - Zendesk CX Trends 2024 Our 2024 report highlights the ten trends CX leaders must understand in order to deliver intelligent CX. During our event, you’ll learn how...

    Ilmainen
  • Service Management Day 2024

    Tervetuloa osallistumaan uuteen ja innostavaan tapahtumaan – Service Management Day 2024! Prosessipäivien vuosikymmenen kestäneen menestyksen jälkeen on aika uudistua. Niissä jalanjäljissä jatkaa tämä uusi palvelujohtamisen ammattilaistapahtuma, joka kokoaa yhteen alan...

    890€
  • Opastus Salesforce Prompt Builderin käytöstä -webinaari

    webinaari

    Käytännön opastusta tekoälyn hyödyntämiseen tarjolla! ⭐ Ke 6.3. tarjolla opastusta Salesforcen Prompt Builderin käyttöön. Tule linjoille seuraamaan käytännössä miten tehokkaasti tekoälyn avulla luonnistuu esimerkiksi myynnin tai asiakaspalvelun mailien generoiminen CRM...

    Ilmainen
  • ASML Asiakaspalvelun trendit 2024

    Asiakaspalvelun trendit 2024 webinaari on tarkoitettu kaikille ASML liiton jäsenille ja kutsuvieraille. #AI - asiakaspalvelun uhka vain mahdollisuus? Elisalla ja ASML – Asiakkuusmarkkinointiliitolla on tostaina 7.3. yhteinen webinaari "Asiakaspalvelun trendit...

  • Microsoft Discovery Day: Customer Experience Reimagined

    Keilalahdentie 2-4, 02150 Espoo Helsinki, Uusimaa, Finland Keilalahdentie 2-4, Espoo

    Osallistu Microsoft Discovery Day: Customer Experience Reimagined -tapahtumaan, ja pääset tutustumaan reaalimaailman strategioihin, joiden avulla voit luoda yksilöllisempiä ja verkottuneempia kokemuksia asiakassuhteiden syventämiseksi. Samalla saat tietoa asiakaskokemusratkaisun (CX) uusista ominaisuuksista,...

    Ilmainen
  • Digitalisaation uudet mahdollisuudet sosiaali- ja terveydenhuollon toimijoille

    Elisa Showroom Pasila Ratavartijankatu 5, Helsinki, Suomi

    Ihmiskeskeisyydestä asiakaskokemukseen 14.3.2024 - Digitalisaation uudet mahdollisuudet sosiaali- ja terveydenhuollon toimijoille, ongelmista ratkaisuihin Torstaina 14.3.2024 klo 8:00-12:00, Elisa Showroom Pasila. Tilaisuus on maksuton. Digitalisaatio, digitaalisesti tuotetut palvelut ja vauhdilla kehittyvä tekoäly...

    Ilmainen
  • Webinaari: ChatGPT:n perusteet ja tulevaisuuden suuntaviivat

    webinaari

    Oletko jo kuullut ChatGPT:stä ja miettinyt, mistä siinä on kyse? Ja varsinkin miten voisit sitä hyödyntää ammatillisesti? Entä mihin sitä ei ole suositeltavaa käyttää? Mietityttääkö sinua kenties ChatGPT:n tulevaisuus organisaatioissa?...

    Ilmainen
  • Esittely- ja infotilaisuus: Vuoden asiakaspalvelukilpailu

    webinaari

    Tervetuloa webinaariin: Esittely- ja infotilaisuus – Vuoden asiakaspalvelukilpailu! Tule kuuntelemaan, mikä on Vuoden asiakaspalvelukilpailu ja miten kilpailuun osallistuminen tapahtuu. Kilpailu on suunnattu kaikille asiakaspalvelufunktioille. Webinaarissa kerromme, millaisille organisaatioille kilpailu sopii...

    Ilmainen
  • Kielimalleista Copiloteihin – Microsoftin AI

    webinaari

    Maaliskuun AI-klubissa sukelletaan syvälle Microsoftin AI-pinoon. Tule linjoille ja ota haltuun, miten voit hyödyntää tekoälyn tarjoamia mahdollisuuksia ja viedä yrityksesi tai projektisi seuraavalle tasolle! 🚀 Käymme läpi kaiken, mitä Microsoftin...

    Ilmainen
  • Keskusteleva tekoäly käyttöön kahdessa viikossa – Case: Moi Mobiili

    webinaari

    Keskusteleva tekoäly käyttöön kahdessa viikossa Case: Moi Mobiili   Webinaari järjestetään 20.3.2024 klo: 15:00 alkaen. Tervetuloa keskiviikkona 20.3.2024 klo 15.00-15:40 kuulemaan, miten teleoperaattori Moi Mobiili otti keskustelevan tekoälyn käyttöönsä asiakaspalvelunsa tueksi,...

    Ilmainen

Haluaisitko kuulla lisää?

Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.

Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Jätä yhteydenottopyyntö