Asiakaspalvelun puhelinjärjestelmät ja puhekanava: Kehitys ja tulevaisuudennäkymät
First Goal on tehnyt monikanavaisen asiakaspalvelun kehitysprojekteja sadoille eri asiakkaille aina vuodesta 2007 lähtien. Puhelin on säilyttänyt asemansa…
Tutustu asiantuntijoidemme näkemyksiin digitaalisesta asiakaspalvelusta ja poimi talteen oivaltavia ideoita oman organisaatiosi asiakaspalvelun kehittämiseen.
Valitse haluamasi kategoria:
First Goal on tehnyt monikanavaisen asiakaspalvelun kehitysprojekteja sadoille eri asiakkaille aina vuodesta 2007 lähtien. Puhelin on säilyttänyt asemansa…
Mitä asiakas oikeasti haluaa? Minkälainen asiakaskohtaaminen jättää vaikuttavan jäljen? Näitä ja monia muita teemoja käsitteli vuoden 2024 Asiakaspalvelupäivä,…
NPS-indeksi on suosituimpia tapoja seurata asiakastyytyväisyyttä ja -uskollisuutta, joka tutkitusti tuottaa yritykselle suoraan euroissa mitattavaa etua. Net Promoter…
Näin alkuvuodesta asiakaspalvelun kentällä kohistaan siitä, kuka osaa asiat parhaiten. Wakaru uudisti viime keväänä kriteeristöään Vuoden Asiakaspalvelu -kilpailussaan…
Hyvän asiakaspalvelun merkitys on korvaamaton liiketoiminnassa, ja yksi tehokkaimmista tavoista erottua kilpailijoista on korostaa personoitua asiakaspalvelua. Silloin palvelutilanteessa…
CRM-järjestelmä on tyypillisesti ollut ennen kaikkea myynnin valtakuntaa: järjestelmä on viritetty myyntifunnelin juoksuttamiseen, prospektien, liidien, tarjousten ja sopimusten…
Asiakaspalvelun rooli ja arvostus on muuttunut hurjasti viime vuosina. Liian kauan asiakaspalvelu oli se bisneksen henkinen roskapönttö, kun…
LähiTapiolan asiantuntijat Eeva Salovaara ja Heli Uusitalo vierailivat kesällä Yhdysvalloissa Denverissä Genesyksen vuotuisessa kehitysseminaarissa. Reissu vahvisti uskoa siihen,…
Salesforcen vuosittainen Dreamforce-asiakastapahtuma San Franciscossa on nyt takana, ja kaikki ”Dreamforce-keltanokan” keskeiset havainnot ja suositukset löytyvät tästä. Eniten…
Useimmat asiakaskokemuksen ja -palvelun kanssa työtä tekevät tuntevat asiakastyytyväisyyden ja -uskollisuuden mittarit nimeltä NPS, C-SAT ja CES. Gartner…
Ei enempää artikkeleita
Ei enempää artikkeleita
Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.
Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.