Juuso Ihalainen: ”Haluan auttaa ihmisiä ympärilläni menestymään”
Hankejohtaja Juuso Ihalainen nauttii työnsä monipuolisuudesta: hankkeen saattelu päätöksestä maaliin vaatii paljon vaiheita ja moninaista yhteistyötä. Vapaa-aikaa vauhdittavat…
Tiedote: IQI osti First Goalin 9.9.2025 vahvistaakseen asemaansa digitaalisen asiakaspalvelun asiantuntijana - lue lisää
Tiedote: IQI osti First Goalin 9.9.2025 vahvistaakseen asemaansa digitaalisen asiakaspalvelun asiantuntijana - lue lisää
Tutustu asiantuntijoidemme näkemyksiin digitaalisesta asiakaspalvelusta ja poimi talteen oivaltavia ideoita oman organisaatiosi asiakaspalvelun kehittämiseen.
Valitse haluamasi kategoria:

Hankejohtaja Juuso Ihalainen nauttii työnsä monipuolisuudesta: hankkeen saattelu päätöksestä maaliin vaatii paljon vaiheita ja moninaista yhteistyötä. Vapaa-aikaa vauhdittavat…

Ohjelmistosuunnittelija Jukka Vuoksinen uskoo, että myös käyttäjiltä pitää uskaltaa vaatia jotain, kaiken ei pidä tapahtua kerran klikkaamalla. Vaikka…

Mitä sanoisit, jos yrityksesi pystyisi palvelemaan asiakkaita vuorokauden ympäri nykyisellä henkilöstömäärällä ja samaan aikaan asiakastyytyväisyys sekä myynti kasvaisi…

Asiakaskokemusarkkitehti Jarmo Airamon työpöydällä on moninaisia projekteja, kuten raportoinnin ja työvuorosuunnittelu kehittämistä. Vapaalla vievät perhe ja Lahden Kortteliliiga….

Aiemmassa kirjoituksessa Asiakaspalvelun automaatio vapauttaa aikaa arvoa tuottavaan työhön käytiin läpi työkaluja, joita voi käyttää asiakkaiden verkko- ja…

Tässä kirjoituksessa ei käsitellä syvemmin palikoita tai koreja. Keskitytään ratkaisuiden näkökulmasta asiakaspalvelukokonaisuuteen. Mikä on ratkaisun ydin ja mitä…

Miltä kuulostaisi, jos asiakaspalvelijoidesi nykyiset rutiinitehtävät hoituisivat automaattisesti 24/7 ja asiakaspalveluhenkilöstö pystyisi keskittymään vaikeampien sekä enemmän arvoa tuottavien…

Monet asiakaspalveluorganisaatiot etsivät keinoja vastata asiakkaiden kysymyksiin verkko- ja mobiilipalveluissa 24/7. Suosituimmiksi työkaluiksi staattisten usein kysyttyjen kysymysten (UKK)…

Monet yritykset ja organisaatiot digitalisoivat toimintaansa, mutta miksi moni digitaalinen transformaatio ei realisoidu suunnitellusti? Koostin tähän blogikirjoitukseen keskeisiä…

Asiakasta kunnioittavilla ja asiantuntevilla toimilla on mahdollista lisätä asiakastyytyväisyyttä ja -pysyvyyttä. Tyytyväiset asiakkaat kertovat tunnetusti positiivista viestiä eteenpäin….
Ei enempää artikkeleita
Ei enempää artikkeleita
Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.
Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.