Miten tulevaisuuden asiakaspalvelu toimii?
Asiakaspalvelun kehittäminen ja digitalisointi on korkealla usean organisaation prioriteettilistalla, sillä hyvä asiakaskokemus ja -tyytyväisyys sekä tehokas 24/7-asiakaspalvelutoiminta ovat…
Tutustu asiantuntijoidemme näkemyksiin digitaalisesta asiakaspalvelusta ja poimi talteen oivaltavia ideoita oman organisaatiosi asiakaspalvelun kehittämiseen.
Valitse haluamasi kategoria:
Asiakaspalvelun kehittäminen ja digitalisointi on korkealla usean organisaation prioriteettilistalla, sillä hyvä asiakaskokemus ja -tyytyväisyys sekä tehokas 24/7-asiakaspalvelutoiminta ovat…
Toimitusjohtaja ja asiakaspalveluarkkitehti Mika Hakanen on urakoinut “10 000 tuntiaan” asiakaspalvelun kehitystyössä jo aikaa sitten. Työn rinnalla vauhdissa…
Olen aika vakuuttunut, että moni meistä (asiakkaat, toimittajat ja konsultit) haluaisi tehdä uusien teknologiaratkaisuiden kilpailutuksia tehokkaammin ja tuloksellisemmin….
First Goalin asiakaspalveluarkkitehti ja yhtiökumppani Arto Koponen motivoituu siitä, kun projekteilla päästään parantamaan asiakaspalveluhenkilöstön työtyytyväisyyttä ja loppuasiakkaiden tyytyväisyyttä….
Monikanavaisuus on johtanut organisaatioita rinnakkaistodellisuuteen. Löydetäänkö kanavariippumattomuuden ja proaktiivisen asiakaspalvelun avulla kohti todellisuutta? Kuvittele mielessäsi klassinen taikatemppu, jossa…
Liiketoiminta-arkkitehti Petri Salminen on perehtynyt satojen yritysten asiakkuudenhallinnan kehitysporjekteihin ja tietää, että liian usein organisaatio päätyy vaihtamaan järjestelmän,…
Contact centerit ja helpdeskit toimivat nykyisin pääsääntöisesti reaktiivisesti eli reagoimme vasta, kun asiakas ottaa meihin yhteyttä. Väitämme, että…
Onko yrityksesi asiakaspalvelu auki vain arkisin esimerkiksi kello 8–18? Ilahtuisivatko asiakkaasi, jos he pystyisivät hoitamaan asioitaan ja löytämään…
Hankejohtaja Juuso Ihalainen nauttii työnsä monipuolisuudesta: hankkeen saattelu päätöksestä maaliin vaatii paljon vaiheita ja moninaista yhteistyötä. Vapaa-aikaa vauhdittavat…
Digitaalisen asiakaspalvelun lupaus merkitsee asiakkaalle vaivatonta asiointia ympärivuorokautisesti ja yritykselle tehokasta asiakaspalvelutoimintaa. Kuulostaa hyvältä, mutta mitä tämä tarkoittaa…
Ei enempää artikkeleita
Ei enempää artikkeleita
Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.
Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.