Asiakaspalvelusta kilpailuvaltti – sortuuko organisaatiosi näihin virheisiin?
Lähes kaikki suuret ja keskisuuret organisaatiot näkevät hyvän asiakaspalvelun ja -kokemuksen kriittisenä menestys- ja kilpailutekijänä. Jos sinunkin organisaatiosi…
Tutustu asiantuntijoidemme näkemyksiin digitaalisesta asiakaspalvelusta ja poimi talteen oivaltavia ideoita oman organisaatiosi asiakaspalvelun kehittämiseen.
Valitse haluamasi kategoria:
Lähes kaikki suuret ja keskisuuret organisaatiot näkevät hyvän asiakaspalvelun ja -kokemuksen kriittisenä menestys- ja kilpailutekijänä. Jos sinunkin organisaatiosi…
Kuinka iso joukko sinun organisaatiossasi osallistuu esimerkiksi uuden kontaktien- tai asiakkuudenhallintaratkaisun suunnitteluun, jonka aikana määritellään, miten uusi ratkaisu…
Jokainen meistä pitää siitä, että juuri minut muistetaan ja huomioidaan. Hyödyntämällä olemassa olevia asiakastietojasi kohtaamisissa eri palvelukanavissa, rakennat…
Vieläkö joku muistaa, miten toimintaa ja sen tehokkuutta mitattiin varhaisimmissa call centereissämme eli puhelinpalvelukeskuksissa? Käytetäänkö yrityksessäsi vielä samoja…
Tarjouspyynnön tekeminen on taitolaji. Ihan samoin kuin tarjouspyyntöön vastaaminen, vastauksien vertaileminen tai lopullisen valinnan tekeminen eli voittajan valinta….
Vaikka uuden asiakaspalvelu- tai asiakkuudenhallintaratkaisun käyttöönottoprojekti olisi onnistunut sisällöltään, aikataulultaan ja budjetiltaan, käyttäjillä nousee usein ”karvat pystyyn” uuden…
Joulunaika huipentaa monelle usein koko vuoden, ja joulupukin käynti on sen kohokohta varsinkin lapsille. Unohtamalla hetkeksi mittarit, todellisuuden…
Ei enempää artikkeleita
Ei enempää artikkeleita
Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.
Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.