Asiakaspalvelu – kuluerä vai kilpailuetu?
Mitä olikaan monikanavainen asiakaspalvelu? Monelle tulevat mieleen asiakaspuhelut, sähköpostit ja chatit, joiden hoitaminen on työllistävää ja kallista hommaa….
Tutustu asiantuntijoidemme näkemyksiin digitaalisesta asiakaspalvelusta ja poimi talteen oivaltavia ideoita oman organisaatiosi asiakaspalvelun kehittämiseen.
Valitse haluamasi kategoria:
Mitä olikaan monikanavainen asiakaspalvelu? Monelle tulevat mieleen asiakaspuhelut, sähköpostit ja chatit, joiden hoitaminen on työllistävää ja kallista hommaa….
Asiakaspalvelussa käytetään toimijasta ja näkökulmasta riippuen sujuvasti ristiin eri termejä: contact center, asiakaspalvelu, b2b-myyntipalvelu, call center, crm, helpdesk,…
First Goal on Millan ensimmäinen oman alan työpaikka. Graafisen suunnittelijan työnä on muun muassa visualisoida työnkulkuja ja prosesseja….
Tekoäly on nyt kaikkien puheissa – jos et ole vielä käynyt työpaikalla keskustelua ChatGPT:stä, et ehkä ole käynyt…
First Goalin tuore liiketoiminta-arkkitehti Pasi Huhtala on kokenut joukkuepelaaja niin työssä kuin vapaa-ajalla. Hän aikoo tuoda projekteihin uteliasta…
Liiketoiminta-arkkitehti Anniina Valtonen liittyi uutena vahvistuksena First Goalsin tiimiin. Anniina on tehnyt monipuolisen uran teknologiayrityksissä ja syttyy asiakas-…
Asiakas haluaa palvelua helposti itselleen soveltuvilla kanavilla itselleen sopivaan aikaan. Monikanavainen asiakaspalvelu pyrkii tarjoamaan vastauksia näihin toiveisiin –…
Useiden eri tutkimusten mukaan hyvä asiakaskokemus ja -palvelu kasvattavat parissa vuodessa yrityksen liikevaihtoa jopa 5⎼10 prosenttia. Asiakaspalvelun laadulliseen…
Monet suomalaiset organisaatiot ovat jo vuosien ajan rakentaneet digitalisaatiotaan yksittäisiin maailmanluokan kyvykkyyksin tukeutuen. Asiakaspalvelu- ja asiakkuudenhallintamaailmassa tarvittavia kyvykkyyksiä…
Kotiväki pyysi loman jälkeen uusia blogikirjoituksia, mutta reppu oli tyhjä. Se johtui varmasti siitä, että golfkentällä erkaannuin digitalisaation…
Ei enempää artikkeleita
Ei enempää artikkeleita
Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.
Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.