Anniina Valtonen: “Haluan olla asiakkaan puolella ja haastaa positiivisesti”
Liiketoiminta-arkkitehti Anniina Valtonen liittyi uutena vahvistuksena First Goalsin tiimiin. Anniina on tehnyt monipuolisen uran teknologiayrityksissä ja syttyy asiakas-…
Tutustu asiantuntijoidemme näkemyksiin digitaalisesta asiakaspalvelusta ja poimi talteen oivaltavia ideoita oman organisaatiosi asiakaspalvelun kehittämiseen.
Valitse haluamasi kategoria:
Liiketoiminta-arkkitehti Anniina Valtonen liittyi uutena vahvistuksena First Goalsin tiimiin. Anniina on tehnyt monipuolisen uran teknologiayrityksissä ja syttyy asiakas-…
Asiakas haluaa palvelua helposti itselleen soveltuvilla kanavilla itselleen sopivaan aikaan. Monikanavainen asiakaspalvelu pyrkii tarjoamaan vastauksia näihin toiveisiin –…
Useiden eri tutkimusten mukaan hyvä asiakaskokemus ja -palvelu kasvattavat parissa vuodessa yrityksen liikevaihtoa jopa 5⎼10 prosenttia. Asiakaspalvelun laadulliseen…
Monet suomalaiset organisaatiot ovat jo vuosien ajan rakentaneet digitalisaatiotaan yksittäisiin maailmanluokan kyvykkyyksin tukeutuen. Asiakaspalvelu- ja asiakkuudenhallintamaailmassa tarvittavia kyvykkyyksiä…
Kotiväki pyysi loman jälkeen uusia blogikirjoituksia, mutta reppu oli tyhjä. Se johtui varmasti siitä, että golfkentällä erkaannuin digitalisaation…
Kaikki törmäämme raportointiin — joko itse raportoimme ja tai olemme osa raportteja, joskus tietenkin molempia. Asiakaspalvelumaailmassa raportointi ja…
Asiakaspalvelun kehittäminen ja digitalisointi on korkealla usean organisaation prioriteettilistalla, sillä hyvä asiakaskokemus ja -tyytyväisyys sekä tehokas 24/7-asiakaspalvelutoiminta ovat…
Toimitusjohtaja ja asiakaspalveluarkkitehti Mika Hakanen on urakoinut “10 000 tuntiaan” asiakaspalvelun kehitystyössä jo aikaa sitten. Työn rinnalla vauhdissa…
Olen aika vakuuttunut, että moni meistä (asiakkaat, toimittajat ja konsultit) haluaisi tehdä uusien teknologiaratkaisuiden kilpailutuksia tehokkaammin ja tuloksellisemmin….
First Goalin asiakaspalveluarkkitehti ja yhtiökumppani Arto Koponen motivoituu siitä, kun projekteilla päästään parantamaan asiakaspalveluhenkilöstön työtyytyväisyyttä ja loppuasiakkaiden tyytyväisyyttä….
Ei enempää artikkeleita
Ei enempää artikkeleita
Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.
Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.